سایت فروشگاهی فارکولند به حریم خصوصی و اصلاعات خصوصی افرادی که از این سایت خدمات می گیرند، احترام می گذارد و به شدت از آن محافظت می کند.

سایت فروشگاهی فارکولند تعهد می کند که تا حد امکان از حریم خصوصی افراد دفاع کرده و از همین رو با استفاده از تکنولوژی های روز و نرم افزار های مطمئن و امن بستری فراهم کرده تا شما مشتری گرامی با خیالی راحت از خدمات این سایت استفاده کنید. در حقیقت شما با استفاده از سایت فروشگاهی فارکولند رضایت و تایید خود را از این سیاست نشان می دهید.

همه خدمات در دسترس در سایت فروشگاهی فارکولند مانند آرم، عکس، توضیحات، متن، آیکون دکمه، فیلم های آموزشی و موارد قابل دانلود و گپی دیگر و تمام داده ها و تمام محتوای تولید و انتشار شده توسط سایت فروشگاهی فارکولند بخش از دارای های معنوی این سایت محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب این سایت در انحصار سایت فروشگاهی فارکولند می باشد و حق استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این سایت محفوظ می دارد. همچنین اسکریپت ها و اسامی خدمات ارائه شده از طریق هر یک از خدمات سایت فروشگاهی فارکولند و علائم تجاری ثبت شده در انحصار سایت فروشگاهی فارکولند می باشد و هر گونه استفاده از برای مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

مشتریان گرامی و اشخاص استفاده کننده از خدمات سایت فروشگاهی فارکولند هرگونه استفاده و بهره برداری از لیست های محصولات، مشخصات فنی، قیمت و دیگر عنوانین و یا کپی کردن اطلاعات و یا استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش های دیگر جمع آوری داده برای مقاصد تجاری مجاز نیستند و کلیه حقوق به صراحت برای سایت فروشگاهی فارکولند محفوظ است.

در صورت استفاده از خدمات و امکانات سایت فروشگاهی فارکولند مشتریان و فروشندگان گرامی مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و کاربران مسئولیت همه فعالیت هایی که با حساب کاربری و یا رمز عبور خود انجام می دهند به برعهده خودشان می باشد.

 

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.